تعمیرات لپ تاپ های HP

تعمیرات لپ تاپ های hp

مرکزتعمیرات تخصصی لپ تاپ های HP

اچ پی یکی از کمپانی های بزرگ در زمینه تولید ماشین های اداری- دستگاه های الکترونیکی – و کامپیوتر و خصوصا لپ تاپ است.این شرکت با دارا بودن فناوری بالا در تولید سیستم های کامپیوتری سهم زیادی از این بازار را نصیب خود کرده است.

HP/COMPAQ

بعد از این که این دو شرکت باهم تدغام شدند و تولید لپ تاپ های جدید را آغاز کردند همچنان  سری لپ تاپ هیا مجزای HP از محبوبیت های بیشتری در بین مصرف کنندگان برخوردار است و مدل های ترکیبی هنوز به این مقبولین نرسیده اند و به نظر میرسد هنوز برای رسیدن به محبوبیت های خودHP راه زیادی دارد و کیفیت د کنار قدرت کارکرد برای این مدل جدید سرنوشت ساز خواهد بود. لپ تاپ هیا compaq  از رنگ نقرهای بهره گرفته در ظاهر لپ تاپ هایش که hp همیشه با رنگ تیره در بین کاربران شناخته میشود و این تغییر ظاهر شاید اولین چیزی باشد که به چشم بیایدتعمیرات و گارانتی لپ تاپ های hp

لپ تاپ هیا اچ پی از قدرت و کیفیت بالایی برخوردار است که این خود باعث استفاده کاربران حرفه ای از این نوع لپ تاپ ها شده است.در کنار این توانایی سخت افزاری و نرم افزاری نیز hp طرح بندی و به عبارتی استایل خاص خود را همیشه حفظ کرده و به گونه ای رفتار کرده که کاربران بتوانند به راحتی لپ تاپ هیا اچ پی را راحت تر بشناسند.

در ایران هم نمایندگی های فروش لپ تاپ هیا hp وجود دارند که کار گارانتی و  رفوش را انجام میدهند ولی موردی که  مطرح است این است که ر همه زمان ها نمی توان از گرانتی استفاده کرد و خب در صورت خرابی لپ تاپ باید بتوان دوباره آن را احیا و از آن استفاده نمود که در چنین مواقعی شرکت های تعمیراتی هستند که به میان می آیند و می توانند مشکلات این چنینی را برطرف نمایند.

مرکز تعمیرات لپ تاپ نیز با امکانات کامل تعمیراتی در خدمت شما عزیزان میباشد که در صورت بروز هر گونه مشکل در دستگاه خود می توانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید.

phone

۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

 

آدرس : تهران –میدان انقلاب به سمت آزادی – جمالزاده شمالی- تقاطع نصرت-ساختمان۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱